31 Mayıs 2009 Pazar

Siyah ve Kırmızının Uyumu Cupcake


Siyah - Kırmızı Pastaya eşlik eden cupcakeler....
İçi çikolatalı ganaj, fıstık ve damla çikolatalı... Pastamızda da ektradan franbuaz vardı....

Siyah - Kırmızı Aşk Pastası

Bu hafta sadece bir kişi için tasarladım :) Canım kardeşim Sevgi için... Bunlar sevgi için sipariş edilen pastalar Ayıcıklı Aşk Pastası , Pembe Kırmızı Aşk Pastası bunlardı... Kutlamayı perşembe günü yapacağımız için çarşambadan pastam Aşk Pastası hazırdı ... Kutlama hafta sonuna ertelenince biz b pastayı kestik ve pasta hayranlarına ikram ettik... Afiyetle rolsun...
Bu arada cupcakelerde hazırlamıştım onları yemek kimseciklere kısmet olmadı :) En kıza zamanda ekleyeceğim onlarıda....
Cuma günü Siyah - Beyaz Aşk pastasını tasarladım.. Siyah kırmızı olarak çalışmak istedik ve çok ta başarılı olduğuna inaıyorum... Beğenileri aldım ve mutluyum.. Pastamıza uygun cupcakeler pastamız aeşlik etti.... Onlarıda hemen ekleyeceğimm...

Şaşkındın, mutluydu... Yüzündeki ifadeyi anlatmak imkansız sanırım....
Canım kardeşim iyi ki doğdun....

29 Mayıs 2009 Cuma

Pembe - Kırmızı Kalpli Aşk Pastası



Sanırım ben Oğlum Arda dışınd bir kişi İçin hiç bukadar pasta yapmamıştım.. Evet yaa yapmadım :) Kardeşim için Rıza velimi ztarafından aynı gün sipariş geçilen bu pasta da kardeşim sevgiye ait... Yemeye doymayan, öğretmen arkadaşlarıma afiyetler olsun diliyorum...

Ayıcıklı Aşk Pastası


Ben bu hafta pasta yemeğe degilde pasta yapımına doydum.. Evet evet kabul ediyorum... Perşembe gecesi yani çarşambadab perşembeye geçiş diyelim. Saat gece 2 gibi facbook sayfam açık... Rıza bey ( kardeşimin öğrencisinin velisi) beden eğitimi öğretmeni... Sevgi öğretmen için sürpriz pasta yaptırma istiyorum dedi. Tabiki afalladım .. Nasıl nezaman, hangi saatte başlayacağımı düşündüm ve ilk hetapta imkansız olduğunu belirttim... Am a baktım olmuyor. İşin ucunda biricik kardeşim sevgi var... Tamam dedim ama hangi saate, nasıl, nezaman başlayacağımda istenilen saate teslim edeğimi kara kara düşünerek tamam dedim... Saat 3 e doğru konuşma mız bitti... Hemen canım kardeşimi mutlu etmek için tasarım bakındım, düşündüm derken böyle bir pasta çıkıverdi ortaya... Sabah saat 11 e yaklaşık yarım saatlik bir yolculuğun ardından pastayı teslime decektim... Sabahı zor ettim. Uğraştım, direndim ve başardım.. Hemde sabahın 6 sında başlayım saat 9 gibi pastalarım hazırdı. Evet 2 adet pasta hazırladım...

Düşünceli velimiz Rıza beye kocaman teşekkürler.
Canım kardeşime kocaman öpücükler. Herşey gönlünce olsun minik meleğimm....

Aşk Pastası - Sevgi - nin Pastası


Lafa nereden başlayacagımı hala bilemiyorum... Bu pastayı kardeşim Sevgi için yaptım... Perşembe günü yani dün doğum günüydü ve dışarıda kutlayacaktık...Pasta hazırlandı bir kaç gn öncesinden gel gelelim kutlamayı hafta sonuna erteleyince organizatörümüz Eda :) pastada bize kaldı. Okadar çok bekletipte gelen misafirlere ikram emedemezdim bozulma ihtimalini göz önüne alarak ... Kesmeye kıyamadım ben bu pastayı... Kardeşime özel yapılmıştı ama ben kıydım ve kestim. içim gitti :( Birde pek sevmem pasta yemeyi ben daha çok yapım aşaması beni mutlu eden tarafı... Kısmet bize ve sevdiklerimizeymiş. Bir kaç dilim dışında pastanın geri kalan yarısı pastamın tadına bakmak kısmet olmayan arkadaşlara ikram edildi... Afiyetle yesinler.. Bende kolları sıvıyorum ve yeni bir pasta yapımına başlıyorum. Hımm bu arada birde cupcake lerim vardı onlarda ziyan oldu tabiki :((

12 Mayıs 2009 Salı

Yetişkin Pastası :)


Erdal bey arkadaşı için pasta siperişi verirken nasıl brşey istediği konusunda net bir şey söylemedi... Bana bıraktı tasarımı. Tabi ki dedim fakat hem fikir olsak daha bir rahat olacaktım ve hemen arşive bir göz attım... Bu pasta üzerinde hem fikir olduk ve yaklaşık 4 saat içinde siparişi aldım ve teslim ettim... Pastanın istenilen saate yetişmesi ve erdal bey tarafından görsellik ve lezzet açısından beğenilmesi beni çok mutlu etti. Nice seneler diliyorum....

Anneler Günü Kurabiyeleri





8 Mayıs 2009 Cuma

Anneler Günü Kurabiyeleri






Oğlumun okulundaki anneler günü hediyesi olarak hazırlanmış bu kurabiyeler.. minik melekler tarafından sevgi eşliğinde annelerine verilmiştir....

LinkWithin

Pasta mesajı