20 Haziran 2009 Cumartesi

Aşk Cupcakeleri

Spıderman-örümcek adam pastası






Oğlumun kreşden arkadaşı Enes' in Doğum günü için hazırladım bu pastayı... Zaten sanıırm başka seçenekte olmayacaktı pasta konusunda. Enes Örümcek adam kıyafetleriyle örümcek adama hayranlığını dile getirdiği sürece sanırım pastalarının görselliği hep bu yönde olacak diye düşünüyorum ve kardeşi içinde aynı şeyi düşünüyorum ... Çok tatlılar maşallah abi kardeş örümcek adam kıyafetleriyle bir bütün olmuşlar.. Enes' in yeni yaşını kutluyorum ve ailesiyle mutlu seneler diliyorum.....

Bunlarda bizden Enes'e ufacık ama bi okadarda lezzetli ikramlıklarımız...

6 Haziran 2009 Cumartesi

Siyah - Pembenim uyumu



Evimizin kzılarındna biri, ailemize çok yakın... Candan ve içten canımız Eda' mız.... Bugün edoşumuzun doğum günü Canım kardeşim Sevgi' ni arkadaşı edoşumuz :) Dilerim yeni yaşında herşey gönlünce olur.... İyi Ki Doğdun canım.... Umarım pastanı beğenirsin...

Pastamıza eşlik eden mini cupcakelerimiz.....

Çiçekli, Güllü Cupcakeler

Oğlumun öğretmeni Gökçe öğretmen bizi bu hafta sonu evinde güzel mamalarla birlikte hoş sohbetiyle ağırladı :) Bizde giderken ne götürelim diye düşünürken içi krema dolgulu, damla çikolata ve fıstık eşliğinde bu mini cupcakeleri hazırladık ve götürdük.... Afiyetle yesinlerr.... :)

LinkWithin

Pasta mesajı